Това съм аз..щурчо. Приятно ми е да се запознаем..

Това съм аз..щурчо. Приятно ми е да се запознаем..
Добре дошли с мен в моите приключения..

неделя, 11 март 2012 г.

ЧЕСТИТ 8 МАРТ на МАМА !!!

Казах ли ви,че мама няма време за мен?
Е..този път не й се сърдя много, защото ...нямаше време и за себе си..покрай мен :)
Успях да й организирам толков амного емоции и развлечения извън интернет, че..просто не й оставих време да ви занимава със своите картички.
Е..това доведе до липса на време и за моя блог..
Аз обаче много си я обичам и..ето каква картичка сътворих за нея в последния си час по френски миналата седмица:
Така изглежда отвън:

Така би трябвало да изглежда отвътре:


Аз обаче добавих още нещо:



Мама много си я хареса, макар да казва,че не знае нищо на френски.. Да бе, да.. веднага прочете какво пише на картичката ми и то на чист български език..
Мама каза,че й харесва картичката ми и аз нямам причина да се съмнявам..защото толкова старателно я снимаше за да ви я покажа...
Надявам се и на вас да хареса.

Няма коментари:

Публикуване на коментар