Това съм аз..щурчо. Приятно ми е да се запознаем..

Това съм аз..щурчо. Приятно ми е да се запознаем..
Добре дошли с мен в моите приключения..

неделя, 10 юни 2012 г.

Нещо вкусно за празника Наско и Вели..


За къде без нещо сладичко на празник?
Както споменах преди малко, успях да убедя мама да направим меденки.
Исках да е изненада това, че всъщност исках да направим меденки за рождения ден на блога на Наско и Вели.. Отново честит празник !



 Меденките съм ви разказвал вече как точно ги правим с мама. А за подаръчето..помолих мама да ги върже с панделка върху една от красивите й салфетки..( тя гивърза с канап, но и така изглеждат добре..), а аз  добавих надпис (за да не ги пипа никой друг!)
Ако искате да ги опитате на вкус,..ще се радвам да се видим в парка и да ви ги подарим лично :).. (заедно с картината)..

.Едва ли ще остане време за още подаръчета, защото..нямам търпение да отидем в парка.
Да ви е вкусно..

3 коментара:

  1. Много мило! А тази дантелена салфетка и панделката от канап придават допълнителна нежност на ароматните меденки. Чудно!

    ОтговорИзтриване
  2. Саше, Краси, при нас ви очаква една награда :) Напишете ни свои координати на velianaa@gmail.com, за да знаем къде да ви я изпратим :)) Усмихната седмица!

    ОтговорИзтриване
  3. Еха, че приятна изненада...Вие имате празник, а за нас награда :) Много, много благодарим. Ще пишем непременно!

    ОтговорИзтриване