Това съм аз..щурчо. Приятно ми е да се запознаем..

Това съм аз..щурчо. Приятно ми е да се запознаем..
Добре дошли с мен в моите приключения..

неделя, 6 януари 2013 г.

Нашата елxа тази година и моето писмо до Дядо Коледа

В предишната си публикация ви показах своята суровачка,а сега мисля да ви покажа нашата елха тази година.
Всяка година към средата на месец декември, мама избира борче , което да украсим за новата година.
Откакто се помня, борчетата у дома са все в саксия и мама всеки път се надява,че може да успеем да ги засадим на пролет навън.
Една година дори успяхме! Засадихме нашето Коледно дръвче в тревата на паркинга до вкъщи и то си стана съвсем хубаво дръвче..Но последните три години, Коледните ни дръвчета започват да съхнат в първите дни на Новата година. Миналата година беше елхичка и мама казва,че все още намира по някое бодилче от нея из цялата къща.
Това беше една от причините да искам толкова много да си купим изкуствена елха, както в детската градина. Там Коледното дръвче никога не изсъхва, не падат бодличките му , а освен това, човек може да го украси още в края на ноември, ако пожелае...
Мама от своя страна не спираше да ми повтаря,че живото дръвче внася енергия в дома и един аромат на борова смола и свежест, които донасят Коледната магия у дома..
В крайна сметка обаче се предаде...Отидохме в МЕТРО и избрахме борче, което прилича на истинско..(е, според мама няма онзи аромат...) Ето как успяхме да го украсим:


Мама разбира се накупи куп клонки от живи елхички, за да мирише къщата на зима и да дойде у дома Коледния дух..

А това е моето писмо до Дядо Коледа.



Мама казва,че миналогодишното е било по-хубаво, но пък аз си харесвам и това и най-важнто е,че Дядо Коледа освен желания таблет ми донесе и книжка:



Надявам се и останалите неща, които съм поискал да ми се случат.
Тази есен тръгвам на училище и мама е много развълнувана къде ще успее да ме запише за училище. Понякога си мисля,че това за нея е много важно. На мен ми се струва,че ще е по-добре от детската градина, където и да е, защото не се спи на обяд :) Това с домашните е леко притеснително, защото много бързо се изморявам да съм старателен.., но ще видим.
Има време до тогава :)


И да ви кажа, колко страхотни късметчета ми се паднаха от баницата...:
_ здравето
- паричката
- любов
-учение

Какво повече му трябва на човек ?

Няма коментари:

Публикуване на коментар