Това съм аз..щурчо. Приятно ми е да се запознаем..

Това съм аз..щурчо. Приятно ми е да се запознаем..
Добре дошли с мен в моите приключения..

понеделник, 3 юни 2024 г.

Подновяване

 Здравейте отново!

Не съм писал толкова много години...

Сега съм 11ти клас в 31 СУЧЕМ "Иван Вазов ". 

Скоро ще стана на 18 години и вече нямам търпение за това. Мама ми организира рождения ден от известно време. Първоначално мислеше да е изненада за мен,  но мисля, че прецени,  че е добре да сподели с мен основните си идеи, за да участвам и аз ( да си харесвам изненадата).

Последните години не си празнувах рождения ден,  защото,  както всички знаете той се пада през лятната ваканция и всички деца тогава традиционно са извън София. 

Не се оплаквам. В годините съм посрещал рождените си дни в Лондон, в Манхайм, ... все с родителите си и роднини. Имам прекрасни спомени от тях. Част от рождените ми дни са били съвсем обикновени дни, дори без торта. Е... винаги е имало нещо сладичко за почерпка.

Тази година обаче,  мама мисли, че е много специална за мен. Да си призная честно, аз също мисля така и много се вълнувам .

Мама ми организира Ретро парти! Ще поканим гостите точно в 18ч и 18 мин. Ще ги поканим на интересно място в центъра на София,  което ще бъде само "сборен пункт". От там ще ги заведем на мястото на което ще празнуваме. Тайното място ...

Да си призная,  мисля да празнувам през целия ден...

А до тогава имам други занимания. Освен да ходя на училище,  записах шофьорски курс!

Представяте ли си!

Вече съм достатъчно голям за това! Справям се чудесно с листовки и дори мисля,  че знам правилника по-добре от мама и разбира се от тати.

От миналата седмица вече започнах да шофирам. Много се вълнувам!

Надявам се мама да намери време за моя благодаря, защото имам много неща да ви разказвам...


Няма коментари:

Публикуване на коментар