Това съм аз..щурчо. Приятно ми е да се запознаем..

Това съм аз..щурчо. Приятно ми е да се запознаем..
Добре дошли с мен в моите приключения..

петък, 20 август 2010 г.

Лагер в Равда (2 част)

На четвъртия ден, времето беше студено и според мама неподходящо за плаж. Честно казано и доста духовито..
След закуска, облякохме най-дебелите дрехи и решихме да се разходим до стария град Несебър.Доста повървяхме ( признавам,че през повечето време, мама ме гушкаше, защото мрънках много убедително, че е студено..), но накрая намерихме спирката на автобуса и още по-накрая той дойде и ни отвози до Несебър...

Стария град ми харесва..
Тук, човек може да покара кола..

В ден като днешния е доста пренаселено тук..

Кратка почивка пред щанда с шарените шалове, за да правя сапунени мехури...

И да направя подарък за тати - глинена купичка (с малко помощ..)
Готово..мога да се измия вече..


Мама направи цяло филмче, как майсторя купичката и дори я подписвам накрая, но..ако успее да го "свали" от телефона си, може би по-ккъсно ще "качи" клипчето тук..

След чудесната разходка в Несебър, успяхме дори да се качим на автобуса за Равда и да стигнем навреме за обяда..
След обедната почивка открих Къщичката..

Къщиката много ми хареса. В нея можех да правя палачинки на мама, да й приготвям чай и..доста трудно сесъгласявах да пусна някое друго дете вътре при мен ( с много уговорки от страна на мама - понякога неуспешни)

На петия ден,, времето отново не ставаше за плаж..
Добре екипирани се отправихме на разходка до близкия кей..

Доста се забавлявахме..

Времето продължаваше да е мрачно...
Но аз се любувах на корабчетата, спрени на кея..
И бях особено запленен от перката, която приличаше съвсем на любимите ми ветрогенератори..
Можех дори да е пипна..
Дори без да държа мама..

А това е рибата "попче", която един  чичо улови, докато го гледахме..
След като чичото улови попчето, питах мама, дали тази рибка се яде и мама ме заведе до едно ресторантче, където си поръчахме съвсем същите..., но пържени..
Докато чаках рибките, си играхме с мама ..
След това ходихме на обяд и макар и хапнал, не пропуснах да обядвам, понеже имаше любимия ми боб..
Ден шести...отново студено..
На шестия ден отново беше студено, но поне не духаше и..всички се мобилизираха да прибавим по още един ден "плаж"..

Габи се "печеше" под хавлията..

..други играеха в пясъка..

някой дори се опитваха да влязат във водата..
Аз си ровех влажния пясък и дори бях с чорапи..
На обяд лекаря на комплекса дойде и помоли госпожите да ни прибират от пясъка, за да не се разболеем..
Но..макар и студен и влажен пясъка , ставаше за игра ..
Вечерта, ходихме на "екскурзия" до центъра на селото заедно с всички дечица и учителки от лагера. Имахме почерпка с малини в чашка...

Няма коментари:

Публикуване на коментар