Това съм аз..щурчо. Приятно ми е да се запознаем..

Това съм аз..щурчо. Приятно ми е да се запознаем..
Добре дошли с мен в моите приключения..

петък, 20 август 2010 г.

Лагер в Равда ( 3 част )

На седмия ден, времето се оправи..Пясъка изсъхна ( почти) и..всички плъзнахме по плажа..
Мама ми направи детско море до нашата хавлия и ..то веднага се напълни с желаещи да го "пробват"
Имаше доста помагачи, желаещи да влязат в "моето" море..
Направо си стана опашка..
Аз като никога, великодушно ги оставих да се топят в него..(мама винаги можеше да ми изкопае друго), пък...и се чувствах великодушен домакин..
кипеше усилен труд..

всички бяха щастливи..
някой по-смели, правеха опити да влязат дори в морето...
По някое време, дори водата се стопли дотолкова,че се престраших да вляза и аз (всъщност..ако зависеше от мен, отдавна щях да съм влязал, но..нали трябваше да съм послушен, за да дойде мама с мен и на следващия лагер..си чаках търпеливво..)

Ето,че дойде време да се топна и аз..

Хубаво е , когато човек може да поплува..
Е, след това задуха, стана студено и...ми беше добре и облечен и завит...
А след  обедната почивка, направихме разходка до Къщичката. Мама се съгласи дори да ми купи нови лейка, въртележка и други нови плажни съоръжения..
Ето ме в къщичката с новите ми придобивки..
А това са котлоните на които прриготвям палачинки за мама..
Поиграхме на въздушен хокей..
А също и с бухалката при духчетата...
След това кратка почивка на път към хотела..
В очакване на чайчето..
Ето го и него..
Хубаво е, след захлаждането,човек да изпие един топъл чай, за да събере сили за вечерта...

Сухи тренировки с новите придобивки..
Начало на дискотеката..
танците..
купона тече...
Аз отново бях доста изморен ( както винаги успявах да надхитря мама и да пропускам следобедния сън..). Така и не успях да проявя интерес към танците и..следкато си поисках и получих вечерната награда заспах веднага...

Ден осми. Времето е чудесно, а аз съм в пълна екипировка за плажа..
пет минутки по гръбнак..
пет минутки по корем


след това по даден знак, мазане със крем..
..и пак....
а ето и спортуващите лагерници...

а ето и строителите на пясъчни замъци..
...време е да напълня водичка..
дали да не напълня и кофата..?
..на плажа.....
всеки е зает с неговите си дела..
..всички  са неуморни..
най-малките са обгрижени..
.. съвещание на брега..
и малко почивка...
игра на сухия пясък..
усмивки...
игри...
и още...
а това е лагеерния фотограф..
и още един строител на замъци...
р
някой  станаха нетърпеливи да влизат във водата...
други им се дояде царевица 
това е моята приятелка Йоана. тя е вече първи клас и сега е вече във ваканция..
игрите с обръчи не спираха..
най-послушните..
покрай водата...
Дойдоха сладоледитееееее...
фунийки...
не е лесно да се яде без да се омаже човек..
някой сме царе в омазването...
и големите също се цапат...
аз пък си имам човка..
заедно с кака  Йоана правим кафе..
заедно с Мони, правим торта..



А вечерта имаше дискотека за всички...
имаше кратка програма от децата от съседния лагер..
вигрят се танци..
а аз тичам наоколо и търся желаещи да обикаляме хотела за да видим пръскачките...
дискотеката..
героите са изморени...
дискотеката е във вихъра си..
има клоун..
и много активни лагерници...
има има и микрофон..
и танци с госпожа  Карадачка..
и с госпожа Павлова..
танците продължават...
диско водещия..
с кака Йоана смеобиколили хотела за пореден път и вече се изморих много...
госпожа Петрова е неуморна. Уговаря с клоуна изненадата за утре вечер...

Денят беше дълъг..
Мама реши, да използваме хубавото време за да стоим на плажа и не се прибирахме за следобедна почивка. Дискотеката беше дълга.., умората ми голяма..,  а съня  - сладък..

Няма коментари:

Публикуване на коментар