Това съм аз..щурчо. Приятно ми е да се запознаем..

Това съм аз..щурчо. Приятно ми е да се запознаем..
Добре дошли с мен в моите приключения..

събота, 28 януари 2012 г.

Отново съм тук, този път, ще показвам творчество..

Здравейте,
Може би сте се питали какво става с мен, че повече от година не съм се появявал тук?
Не питайте...
Горед-долу от толкова време мама стана картичкофурия..
Започна да прави картички, да ги публикува в нейния си блог и..съвсем забрави, какво ми беше обещала- да поддържа моя собствен блог с моите приключения и вълнения.
Е..това беше до днес!
:):):)
Защото, от вчера, мама ми е поставила задача да направя картичка с РОБОТ!
Представяте ли си?
В блога на Малките картичкофурии (много трудна думичка, но знам дори какво означава- това е човек, който толкова много картички прави,че не се спира..(мисля,че това съвсем приляга на мама, а не на мен, защото именно тя е тази, която по цял ден оцветява, реже и лепи дори на килима в хола)) имало игра, тъкмо като за мен!
И...днес, мама ми разреши да ползвам нейните материали и дори на няколко пъти ме помоли да направя картичка с робот!
Аз разбира се не исках в началото. За какво й е на мама, картичка с робот, като си има толкова много картички с каквито си иска картинки?
Да де, ама..не било така.
Мама ме повика на НЕЙНИЯ !!! компютър и ми показа сайта на "Малките картичкофурии". И там, има покана от момиченце Детелина, която е вече на 9г и е ученичка, но ще се радва да получи колкото може повече картички с роботи в своята "Игра 26 РОБОТИ" и..така най-после разбрах, какво точно се иска от мен и се залових за работа.
Много исках да зарадвам Детелина, за това..помолих мама да ми даде фанелката с робота, която много си харесвам, за да гледам от нея и да направя почти същия робот за Детелина.
Успях да убедя мама да я извади от пералнята, малко преди да е твърде късно и да е напълно мокра, понеже...вчера бях с тази фанелка на детска градина..
И така..с "модела" на робот пред мен се заех за работа.
Помолих мама да ми изреже частите, които нарисувах на картона, защото..мама ми даде толкова дебел картон,че ме заболя ръката, когато започнах да го режа сам.
В крайна сметка, си го донарисувах и залепих сам, и ..разбира се оцветих каквото прецених.
Когато робота беше готов, реших, че все пак, за да стане картичка, трябва да помоля мама за един от нейните цветни листи. Нямате представа колко съм горд, че този път не ми отказа!
Напоследък, не иска да ми даде дори от белите си листи! Казва, че къщата и без това е пълна с какво ли не, за да правя и аз "боклук".. Никакво уважение към моя труд и към опитите ми да изрежа нещо с нейната машинка, или да нащракам разни неща с перфораторите й..
Обаче, днес ми даде дори да си избера цветна хартия!
Избрах си синя, защото исках, моя робот да е на луната, а тя..все пак е в небето..
За да си личи, че е там, нарисувах и изрязах и малко звездички и самата луна..(Луната ми я нарисува мама, защото..аз на няколко пъти рисувах, ама..все не нацелвах размера, така,че хем да се събере робота ми върху нея, хем, да се събере и луната ми върху картичката. Е..все пак, майките тия неща ги могат по-добре и за това позволих на моята да ми помогне. Така де..не съм като нея да не й позволявам да ми пипа нещата, докато аз творя.Надявам се и тя да прояви подобна толерантност някой ден)
После..е ясно- просто налепих луната, звездите и робота така, че да се получи картичката, както си я представих и... ето това е моя космически поздрав за Детелина!
Ето как изглежда моята картичка:
Мама много държеше да ги снима заедно с фанелката ми, за да види Детелина "Модела" на моя робот.


Защо е на обратно ли? Ами..защото..аз хубаво си го бях нарисувал правилно, но мама като го изряза, предложи да го обърна на обратно, за да може да си лепя отгоре малките части и...така се получи на обратно. На мен обаче и така ми харесва. Надявам се и на Детелина да й хареса.
Понеже разбирам,че тя обича роботи, искам да й покажа още малко от моето творчество по темата. То не е ново, но не е публикувано по разбираеми причини: мама е много заета със собствения си блог и за моя не й остава време!
Обаче, това е робот, който се казва Ludo. Правихме му макет по френски (мама може и да ви е казала, а може и да е пропуснала, но аз ходя на френски език във Френския културен център всеки понеделник и сряда и съм в група "Патета"1). Та там учим по учебник, в който този робот е един от главните герои. Има още няколко, но ще ви покажа само него и приятеля му заек, който на мен също ми прилича на робот . Той не е на картичка, но..нали няма да участва в играта, само ще го покажа..
Тях съм ги изрязвал съвсем сам, така, че..ако Детелина иска, може да види как би изглеждал робота от картичката ми, ако бях успял да го изрежа сам (ако мама ми беше дала по-тънка хартия, а не велпапе!)
Та..ето и Ludo:




А това е неговия приятел заека за който ви разказвах..:

И..разбира се, двамата заедно:




Е,..това е за сега от мен.
Надявам се, моите роботи да зарадват Детелина. Надявам се също, тя да получи още много картички с роботи.
Сега отивам да поиграя шах. Надявам се скоро да има друга игра, за която мама да ме помоли да направя картичка, защото много се забавлявах.
А до тогава,..ако на мама й остане време, може да публикува и нещо друго мое..

5 коментара:

  1. Много се забавлявах с вашия разказ, и понеже ми звучи толкова познато,го прочетох на сина ми Марти. И аз така пробвах да го склоня да направи картичка с робот,но засега без успех. Но тази на Алекс се е получила страхотно, поздравления за малкия творец. И мама да пише по-редовно от негово име.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Марти, непременно направи картичка за Детелина.Или поне рисунка. Много ще е забавно да има повече деца, които да й изпратим роботи, за да се зарадва. Помисли си само, колко обичаш ти да получаваш подаръци..Няма ли да е прекрасно и някой друг да получи ?

      Изтриване
  2. Много забавно ми беше да прочета историята на създаване на твоят робот малък щурчо.И да ти кажа ама съвсем е като на блузката.И аз също го четох заедно с моите деца Таня и Марти ,които ти изпращат поздрави.:)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Поздрави и от мен на Таня и Марти. Надявам се често да ми гостувате тук (ако мама пак не забрави обещанието си..)и се надявам да си направим едно наше, детско общество в което да обменяме идеи как да включим родителите си в нашите игри, когато имат желание и време за това, така,че да им е интересно и забавно.(защото..вие си знаете- като ни доскучее, винаги намираме начин да им обърнем внимание върху това, дори с риск да ни се скарат ..)

      Изтриване
  3. Много е красива картичката ти!Поздравления! Боги

    ОтговорИзтриване