Това съм аз..щурчо. Приятно ми е да се запознаем..

Това съм аз..щурчо. Приятно ми е да се запознаем..
Добре дошли с мен в моите приключения..

неделя, 29 януари 2012 г.

Картина Робот 1

Най-напред, искам специално да благодаря на Какичка и Бежко , както и на техните деца за окуражителните коментари.Наистина ми подействаха много вдъхновяващо. Чудесно е да разбереш,че някой друг , (различен от мама) е видял творбите ти и ги е оценил.

Да не сте си помислили,че вчера спрях да творя, след като приключих с картичката?
Няма такова нещо..
Толкова се вдъхнових,че реших да направя и малко рисунки с роботи, в които разбира се мама няма нужда да ми помага, специално за Игра 26 "РОБОТИ"
И така, първата картина е вдъхновена отново от моята блузка с робот.
Ето как изглежда крайния вариант на моята рисунка РОБОТ:


Това е РОБОТА от близо: (този път си е в "правилната" посока и маха с лявата ръка, както на блузката ми:

 А това, беше първата "версия", преди да добавя слънчицето в подписа си..

Тук мама е успяла да "улови" процеса ..:


Според нея, подписа ми изглежда чудесно и така:


След малко, ще ви покажаа и другата...

2 коментара:

  1. Здрасти, Сашко! Аз съм Лъчезар. И много ми харесват твоите роботи. Хубавото на роботите е, че може да си ги измисляме такива, каквито на нас ни харесват и без да гледаме от някъде. :) Ще чакам с нетърпение да видя и други твои роботчета.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Така е- ти се справяш чудесно с измислянето.Мен обаче все ми се струва,че няма да го направя, както трябва и искам да гледам от някъде.После, като започна да рисувам,мама уж казва,че е чудесно, но..понякога, ми прави забелжки като: Виж сега тук къде са ушите, пък ти къде си ги сложил, или..нещо друго "дребно". Сякаш не може робота да си е преместил точно в този момент, в който аз съм го нарисувал, ухото на друго място.. (знаеш как е..). До сега не съм рисувал роботи. Само цветя, слънца, къщи, дървета - надявам се скоро да се престраша и други неща да рисувам без да ги гледам.

      Изтриване