Това съм аз..щурчо. Приятно ми е да се запознаем..

Това съм аз..щурчо. Приятно ми е да се запознаем..
Добре дошли с мен в моите приключения..

неделя, 29 януари 2012 г.

Картина Робот 2

И така, както преди малко ви обещах, сега ще ви покажа втората рисунка с робот, която направих специално за Детелина и нейната ИГРА 26 "РОБОТИ"
Този път, реших съвсем сам да нарисувам Ludo. (за сега, това са двата робота, които познавам и които успяха да ме вдъхновят да ги нарисувам).
Най-напред, взех тетрадката си по френски и хууубаво разгледах всички картинки с Ludo, които има там, за да избера "позата", в която да го нарисувам.
Тази, ми се стори подходяща:



Ето как изглежда моя Ludo, нарисуван специално за Детелина:



А тук, мама е снимала "процеса" на рисуването:

А това е моя подпис на тази рисунка:


Е..това е за сега от мен за Детелина.
Надявам се да съм успял поне малко да я усмихна с моята картичка и с моите два робота. За сега не познавам други роботи, които бих могъл да нарисувам.Това е така, понеже мама не ми дава да гледам телевизия и детски фимчета със страхотии..И филмчета такива нямам.. Обаче, ако успея да открия измежду книжките си и други роботи, непременно ще опитам да нарисувам (или апликирам) и тях.



Няма коментари:

Публикуване на коментар