Това съм аз..щурчо. Приятно ми е да се запознаем..

Това съм аз..щурчо. Приятно ми е да се запознаем..
Добре дошли с мен в моите приключения..

неделя, 29 януари 2012 г.

Робот- момиче 1

Сигурно от заглавието на публикацията ми сте се досетили какво ще ви покажа. Това е един робот, който нарисувах по урок "как се рисува робот" за деца. Мама ми го разпечата за да го гледам, докато рисувам. Аз проявих малко въображение и моя робот се превърна в робот- момиче (нали все пак е за Детелина, а тя е момиче - сигурно ще се зарадва на робот- момиче).
От известно време знам всички цветове на дъгата и подреждам винаги моливите си и фулмастрите си точно като дъгата, за това и реших да оцветя "фона" в тези цветове. Не знам защо на мама й харесва думата "фон",За мен си е част от рисунката:


Направих рисунката на картичка.

Самата картичка също не е съвсем като тия на мама (макар тя да се опита да ми каже как се правят нейните картички) Е..аз съм я виждал, но реших моята да е различна. За това я помолих да ми даде само един единичен жълт лист, върху който да залепя само от едната страна рисунката, така,че да се отваря от другата страна (знам,че вие деца можете да си го представите без много обяснения). После, поисках от мама и един зелен (отново малко-по-голям от жълтия), за да стане почти като книжка , но...на мама зеленото й било свършило, та..си остана така.
Ето и урока за това как се рисува робот, ако някой от вас реши да се пробва:

Не се оказа трудно..Освен това, мисля,че вече разбрах как се очаква да изглежда един робот.
Те са с по-правоъгълни  глави (или поне уши), с антени на главата и със странни ръце, с които са много силни.
Вече имам и други идеи за робот..
Но днес бях твърде зает с други неща, за да реализирам и тях. След малко ще ви покажа с какво..

3 коментара:

  1. Браво Саше,много ми харесаха и четирите картички на роботи.Много ме впечатли.Някой ден мама ще снима една книга от която гледах робота който нарисувах и ще публикува снимките.Поздрави и късмет да спечелиш наградата.И меденките изглеждат много вкусни:)

    ОтговорИзтриване
  2. Мама забрави да каже че пише от мое име защото аз още не съм се научила.Таня

    ОтговорИзтриване