Това съм аз..щурчо. Приятно ми е да се запознаем..

Това съм аз..щурчо. Приятно ми е да се запознаем..
Добре дошли с мен в моите приключения..

неделя, 29 януари 2012 г.

На пързалката

Е, днес след обед, грееше такова чудничко слънчице, че мама бързо се предаде и отидохме с нея на пързалката с шейничката . Всички имате шейнички, нали? Е..моята тази зима доста дълго стоя пред вратата неизползвана, но след Коледа често се пързаляхме, основно с кака Мими. Тя обаче замина за Германия и..днес се наложи да заведа мама на пързалката.
Ето малко снимки:
Готов съм за пързалката, а мама ще ме заведе до там. Много съм щастлив,че никъде пътеите не са изчистени от снега и не се налага да обикаляме , за да стигнем до пързалката. Всъщност...навсякъде е една пързалка, само трябва да има кой да те тегли с шейната :)





"Варда, спускам се, пази се, вардааааааааааааа"
Мама направи и клипче, но не знам дали ще се справи с качването му , за да видите колко е забавно..



Е..мама иска да се прибираме..Не съм особено очарован, но...сключихме сделка..Като се приберем, да ми помогне да направя меденки..Ще ви покажа как в следващата публикация.

Няма коментари:

Публикуване на коментар