Това съм аз..щурчо. Приятно ми е да се запознаем..

Това съм аз..щурчо. Приятно ми е да се запознаем..
Добре дошли с мен в моите приключения..

петък, 20 август 2010 г.

Летен лагер в Равда

От 20 до 29 юни, заедно с мама ходихме на лагер организиран от моята детска градина.
Хубаво е да измъкна мама от работа и да й осигуря почивка. Признавам, че много се старах да съм послушен, за да й хареса и да дойде и следващия път с мен.
Лагера беше в Равда, хотел Аурелия. Бяхме в самостоятелна стая Ето я и нея:

Това е спалнята на която спяхме с мама..

Това е мястото, което мама си избра..

А това е телевизора..


Имаме и тераса..


Изобщо..условията бяха прилични.Морето...ех..Пред хотела има басейн подходящ за щурчовци..Заливчето пред хотела също е удобно за родители на шурчовци..Изобщо..мисля, че на мама също й хареса.

Ден първи.. Плажа..Проверка на екипировката..

Не мога да кажа, че времето беше  особено плажно, но..като се има впредвид,че станахме сутринта в 5.30ч ( прекалено рано, дори за мен, щом се наложи мама да ме буди), пътувахме повече от 8ч в автобуса в непрекъснат дъжд по пътя..с две почивки в Пловдив и в Нова Загора и...особено, като се има впредвид, че от миналото лято не съм виждал морето..бях нетърпелив да проверя в какво състояние е и дали съм добре екипиран за сезона..

Я да се доближа до водата...



Не ставаше за къпанее. Дори за събличане не беше особено подходящо. Но не валеше и..пясъка ставаше за игра.

Проучване на околностите..
След плажа проучихме близките и не толкова близките магазини, за да знам къде да водя мама, когато реша, че нещо ми липсва..

Ден втори. Сутрешен сладолед за всички от лагера.

Втория ден всичкки деца, заедно с учителките бяха дошли на плажа. Донесоха сладолед за всички щурчовци. Няма да се скучае..

В очакване на обяда.( втора смяна сме в столовата)

В морето.. Йеее..Забравил бях..

Следобеден плаж..
Втория ден, времето беше значително по-добро и успях  да заведа мама на плаж и след обяд. Е..полежахме малко на спалнята с отворени очи, но геройски не заспах, макар и изкъпан... Обаче, накарах мама  да си поприпомни малко приказки ..
След плажа имахме изненада..

С огромно желание и нетърпение очаквах да надуят "топката" и да ме пуснат в басейна..


И със също толкова огромно желание, очаквах да ме извадят от "топката".. Не ми хареса..



Вечерта имаше дискотека, която проспах..Много емоции ми се събраха..

Ден трети..Времето е подходящо за футбол..на плажа..

На опашка за награди. Госпожата раздава бонбони..

Някой да е останал без бонбон ?

Ден трети - плажа..

Водата е още студена..

Но това не пречи, да ни раздават слладолед..на всички..

Време е за влизане във водата..


Време е да поиграя с приятели..



В очакване на вечерята, открихме "игрите"..


В очакванне на дискотеката ..някой тичаха в тревата..

..а някой рисуваха..


..други позираха...(Габи и Моника)



Начало на игрите..
Дискотекатаааа..
а
 във вихъра на танците..

Аз като един достоен щурец, бях в първата групичка сред тичащите..Така и не успях да се включа в танците, от умора. Но..упорито не исках да си легнем с мама, преди да съм си получил вечерната награда (сокче и шоколадово десертче)
. След това, заспах веднага, въпреки музиката..

Няма коментари:

Публикуване на коментар